תמונה אחת שווה אלף מילים

מתי האתר שלכם יראה הכי מדהים?

קרה לכם פעמים שראיתם אתר עוצר נשימה? עצרתם רגע לחשוב מה עושה אותו עוצר נשימה?

נכון, תמונות! התמונות שמופיעות באתר, בעיקר בעמוד הבית ודף האודות קובעים הרבה פעמים איך גולש פוטנציאלי יגיב כאשר יראה את האתר. התמונות חשובות לא רק לבעלי עסקים שקשורים לתחום היופי, אלא גם לכל כלל העסקים.

האתר הוא כמו כרטיס הביקור שלכם בעיני קהל יעד פוטנציאלי. כאשר האתר ניראה טוב, מקצועי ומשדר יוקרה, כך גם הפנים שלכם בעולם משדרים זאת.

פעם לפני שנות לא רבות היינו מסתובבים עם כרטיסי ביקור. היום האתר שלנו הוא בעצם כרטיס הביקור שלנו. תמונות יפות ישנו איך נתפס בחברה. למשל בעמוד האודות נירצה לשים תמונה שלנו. אנחנו יכולים לבחור בתמונה שצילמו אותנו באירוע לא קשור אך על ידי צלם מקצועי, אך כניראה שהלבוש שלנו לא ישדר את מה שנרצה. אנחנו יכולים גם לבחור תמונת סלפי שצילמנו והעלנו לפייסבוק, אבל גם אז אין זה בהכרח ישדר את מה שרצינו לשדר, בטח שלא רצינות.

תמונות של בית העסק, של המשרד, שלנו, שלנו תוך כדי עשיה יתנו תחושה אחרת לאתר. מומלץ לקחת לעבודה צלם מקצועי שיודע את העבודה ולהשקיע בתמונות יפות. טרנדים עיצוביים הולכים ומשתנים מעת לעת, אך התמונות לעולם נשארות.

 

** התמונה לא יכולה להחליף תוכן איכותי באתר, בכל זאת, את גוגל לא מעניין עד כמה התמונה יפה. כאשר הגולש כבר הגיע לדף כניראה שהוא יתרשם יותר מתמונות טובות שמציגות את בית העסק בצורה מדהימה.

השארת תגובה